+36 30 99 00 336

Budapest 1122, Krisztina körút 7.

office@arworks.hu

""

A könyvek

Letöltés

Feladatok

UI/UX DESIGN ELKÉSZÍTÉSE

Amit most éppen az ügynökségtől kaptunk

SZÖVEGES INFOK INTEGRÁLÁSA

Hogy a legszórakoztatóbb legyen

3D MODELLEK ELKÉSZÍTÉSE

Ügyelve a pontos megfelelésre pl a baglyoknál

APPOK LEFEJLESZTÉSE

Időben, hogy a könyvekkel együtt készen legyenek

AR animációs könyvek

Életre kelő oldalak

A Farkaskölyök ifjúsági egyesület megbízásából készítettük a HVG lapkiadó három gyermekkönyvéhez kötődő „fARkaskölyökképző” AR alkalmazást.

Az alkalmazás segítségével az állatokról szóló gyerekkönyvek életre kelnek, könyvenként 3 animált állat jelenik meg egy-egy oldalon, illetve további állatokról más hasznos információkat tudhat meg a felhasználó a szöveges AR tartalmon keresztül.

Az app „Tanösvény” menüjében tíz különböző képen az állat animációk után kvíz kérdések jelennek meg A és B válaszlehetőséggel. Az alkalmazás harmadik menüpontjában a „Tanterem”-ben a tantermek falain elhelyezett dedikált poszterek megelevenednek és látványos animációval kíséretében állnak össze.

Az alkalmazás letölthető az iOS és Android operációs rendszerű telefonokra.

(abban az esetben, ha a felhasználónak nincsen könyve, a marker grafikák az app-ból letölthetőek).

ÜGYFÉL

HVG Farkaskölyök képző

DÁTUM

2018. május

TECHNOLÓGIA

Kiterjesztett Valóság

PLATFORM

Unity