VR és AR élmények a nyári promócióban
Jó kis feladat volt a medence aljára lerakni a kamerát
A Tesco brandingelt vitorlás gyorsan elkészült
A két játék iPad AR appot is hamar készre főztük
Nem volt nehéz válogatni a kemény jelenetek közül
Egy fős csapatunk 15 napon keresztül járta az országot
Az összes eszközt mi biztosítottuk a VR/AR játékokhoz
A We Are Reklámügynökség részére készítettünk négy izgalmas megoldást, melyekkel – sok más mellett – a 15 helyszínes nyári áruházi promóció látogatói szórakozhattak a Tescokban. A témakör a tágan értelmezett vízes sportok volt.
AR-es nyerő szórólap
A rendezvény szórólapját tettük egy Kiterjesztett Valóság alkalmazással egyben egy nyereményjáték sorsjegyévé. Így a kifejlesztett iPad appot a szórólapra tartva, azon véletlenszerűen vagy a NYERT felirat és egy tüzijátékkal körbevett Tesco vitorlás vagy csak a NEM NYERT és csak maga a vitorlás jelent meg. A nyertesek különböz jópofa ajándékokat kaptak.
Vízilabda meccs alulról – VR-ben
Egy vizilabda meccsen készítettünk a magyar csapatról víz alatt 360 fokos VR-s felvételt és ebből készítettünk Samsung Gear VR appot. A kapu alá helyezett 360 fokos kamera semmit nem titkolt el, mindent látott, így kerültek a filmbe ritkán látott jelenetek, számos víz alatt bírkózás és érthették meg a VR nézők miért is olyan kemény gyerekek a vízilabdázók.
Tengeri vitorlázás Vive-on
Egy már kész vitorlázós, HTC Vive-ra készült játékot próbálhattak ki a vendégek, melyben a viharos óceánon kell a hajót egyensúlyban tartani – néha akár az éjszaka közepén.
AR logókereső
Egy másik egyszerű játékban a már ismert vitorláson elrejtett 8 darab Tesco logót kellett a vásárlóknak megtalálniuk és ráklikkelve begyűjteniük.
We Are Ügynökség
2017 Nyár, 6 hétvége
VR és AR
Unity, 360 video, HTC Vive, Gear VR