Digitális bemutatóterem a Lincoln autómárka összes modelljének bemutatására
A márka minden autójának és azok variációinak létrehozása
A márkához illesztett egységes megjelenés az eszközök sajátosságainak figyelembevételével
Az összes variáció kezelése és megjelenítése optimalizálva és eszközspecifikusan
Helyszíni és távtesztelés az összes lehetséges buktatóval
A Lincoln luxusautó-márka értékesítését segítő multi-platform applikációt készítettünk kuvaiti ügyfelünk részére. Mivel az autók minden modell-, szín- és extra változatát digitálisan újraalkottuk, így virtuális környezetben is könnyedén elhelyezhettük azokat, amelyeket aztán különféle platformokon be is mutathattunk. Az autóknak két bemutatótermet alakítottunk ki, egy modern stílusú villa kertjét és egy zártabb teret, ahol az autókat sötétebb környezetben is bemutathattuk. Ezek a környezetek a jövőben rugalmasan változtathatók, így akár minden autó a saját egyedi környezetbe kerülhet – ennek csak a képzelet szab határt. A potenciális ügyfelek különböző eszközök segítségével konfigurálhatták álmaik Lincoln autóját.
Érintőképernyő: A vásárlók áttekinthették a teljes választékot, és személyre szabhatták autójukat úgy, ahogy az a valós bemutatóteremben fizikailag lehetetlen lett volna. Mivel minden szín és változat bemutathatóvá vált, az ügyfelek azonnal össze tudták hasonlítani a különböző modelleket, még akkor is, ha egy bizonyos felszereltség vagy variáció fizikailag nem lett volna elérhető. Az érintőképernyős alkalmazást bevásárlóközpontokban is használták, hogy felkeltsék az emberek figyelmét anélkül, hogy extra nagy helyszínt kellett volna bérelni, vagy az összes autót fizikailag oda kellett volna szállítani.
iPad: az iPadet főleg olyan helyzetekben használták, ahol még kevesebb hely állt rendelkezésre. Tökéletes megoldás kiállításokon vagy társasági összejöveteleken való demonstrációhoz, illetve személyes értékesítési szituációkhoz az ügyfelekkel. Az iPad AR nézetet is tartalmaz, ahol az érdeklődők valós környezetben, például a saját garázsuk előtt vagy az utcán nézhették meg a választott autót. Külső és belső nézetet is választhattak, miközben érzékelték az autó valós méreteit a valós környezetben – majdnem ugyanúgy, mintha már meg is vették volna azt.
VR headset: A HTC Vive Pro készüléket használtuk, hogy az élmény még valósághűbb legyen. Az ügyfelek nemcsak személyre szabhatták az autót, hanem minden lehetséges szögből szabadon meg is nézhették azt, így részletes, három dimenziós képet kaptak a kiválasztott autó külsejéről és belsejéről. Mindhárom platform hasonló felépítésű volt, a lehető legkevesebb minőségi kompromisszum mellett, hogy a eszköz maga ne befolyásolja az élmény élvezetét. Azonban minden csatornának megvannak a maga előnyei és hátrányai, ezért minden márka esetében egyedileg kell mérlegelni a célokat és lehetőségeket.
AlGhanim Cars Kuvait
2021. október
Unity, AR, VR, 3D modellezés
Érintőképernyő, iPad alkalmazás, VR alkalmazás, Weboldal