+36 30 99 00 336

Budapest 1122, Krisztina körút 7.

office@arworks.hu

mobil app

ESSILOR B2B KISKERESKEDŐI ALKALMAZÁS

A magyarországi Essilor Optika Kft. szerette volna szorosabbra fűzni a kapcsolatát partner optikáikkal, gyorsítani és egyszerűsíteni a kommunikációt, illetve az üzleti információk áramlását. A cég több lehetőséget megvizsgált a döntés előtt, míg végül az ARworks közreműködésével egy, a partnereknek szóló B2B okostelefonos alkalmazás mellett tette le a voksát. A fejlesztést hosszas tervezés és egyeztetés előzte meg, mivel egy üzleti célú alkalmazásnál mások a preferenciák, mint egy nagyközönségnek szóló vagy kampány appnál. Kiemelkedően fontos szerepet kapott, hogy használata logikus és kényelmes legyen a felhasználók számára, illetve olyan információkat tartalmazzon és olyan formában, melyek tényleges hasznossággal bírnak a mindennapos használat során. Az applikáció frontendje mellett nagy hangsúlyt fordítottunk a CMS (Content Management System) felület egyszerű megjelenésére és kezelésére, hogy az Essilor munkatársai ne ütközzenek korlátokba, amikor új tartalmat szeretnének megosztani az alkalmazáson keresztül. Ahogy korábban leírtuk az applikáció legfontosabb célja a mindennapi kommunikáció megkönnyítése, illetve információk gyors és hatékony megosztása az Essilor partner optikáival. A cégek tulajdonosai egy meghívó e-mailben megkapták az applikáció letöltő linkjét, illetve a hozzá tartozó egyedi jelszót, aminek segítségével be tudnak jelentkezni saját fiókjukba. Belépés után az optikák folyamatosan és azonnal nyomon tudják követni az Essilorral kapcsolatos legfontosabb híreket, eseményeket, tudnivalókat és közvetlenül tarthatják a kapcsolatot területi képviselőjükkel vagy az Essilor marketing osztályával. A tulajdonosok munkatársaikkal megoszthatják az alkalmazás nyújtotta előnyöket, akik al-felhasználóként jelennek meg a rendszerben. Forgalmi adatok

Egy cég életében az egyik legfontosabb mutató a forgalmi adat, amelyről az Essilor partnerei mostantól folyamatosan értesülhetnek az alkalmazáson keresztül. Az adatok heti, havi és negyedéves bontásban is elérhetőek a kiszállított mennyiség és az áruk értékének vonatkozásában egyaránt. Az előző év azonos időszakának megjelenítésével lehetőség van a piaci trendek azonosítására és a forgalom változásának elemzésére egyaránt.

Kapcsolattartás

A kétoldali kommunikációt leginkább a hívás és üzenet funkciók hivatottak szolgálni – az app elhagyása nélkül közvetlen hívás indítható az Essiloros kapcsolattartó irányába, illetve üzenetet küldhetünk a az Essilr marketing osztályára, amely chatszerűen, azonnal megérkezik a címzett számára. Ezek a funkciók hasznos és gyors megoldást jelentenek a mindennapokban akkor is, amikor nem tartózkodunk épp számítógép közelben. A kommunikáció egy másik módja a visszajelzések menüpontban kiküldhető kérdések, kérdőívek, amelyek egyszerű módját jelentik a különböző felmérések, kutatások lebonyolításának. Az eredmények a további felhasználása érdekében exportálható formában érhetőek el a CMS rendszerben. Tartalmak

Az Essilor irányából érkező információk 3 egységre vannak bontva az alkalmazáson belül, ennek megfelelően különböző híreket, promóciókat, illetve kampányokat oszthat meg a cég gyorsan és egyszerűen partner üzletekkel. A kampányokra jelentkezni is lehet az appon keresztül, amely nagymértékben leegyszerűsíti a korábban használt email-en történő jelentkezést. A jelentkezettek listája természetesen ebben az esetben is megtalálható a CMS rendszerben.

CMS

Mivel az applikációban szereplő tartalmak folyamatosan frissülnek, rendszeres üzenetváltások történnek, fontos szempont volt a CMS adminisztrátor felületének a felhasználó baráttá tétele, hogy használata ne okozzon gondot a mindennapok során. Nem csak a felhasználó, de az adminisztrátor oldaláról is fellép egy belépési korlát, ugyanis ha nehézkes és bonyolult a rendszer felépítése, nem fogja használni, ami közvetlenül kihat az app használatára is. Az volt a célunk, hogy könnyebbé tegyük az életüket, ne egy plusz terhet a tegyünk rájuk. Ennek érdekében a CMS rendszer kialakítása egyszerű, logikus, minden felesleges funkciótól mentes és olyan hasznos elemekkel ellátott, mint például a tartalmak publikálásának időzíthetősége, a forgalmi adatok automatikus frissítése vagy éppen a csoportos üzenet kiküldésének lehetősége.

Eredmény

Végeredményben egy olyan alkalmazást sikerült létrehoznunk, amely hatékony megoldást kínál az Essilor által megfogalmazott igényekre – egyaránt segíti a cég és a partnerei munkáját, elmélyíti a kapcsolatukat, amely segíti a lojalitás kialakulását és a további üzleti sikerek elérését.

 

ÜGYFÉL

Essilor