Nemzetközi FMCG partnerünk számára készült applikációnk célja az volt, hogy egyedi módon mutassa be a cég termékeinek útját – az alapanyagok beszerzésétől kezdve, a feldolgozáson át egészen a boltokba kerülésig. Ezen az úton a cég két emblematikus figurája vezette végig a felhasználót – szóban és képekben.
A termékcsomagolást az iPad képernyője elé tartva, az élő kameraképen jelent meg 3D-ben a két figura, akik hol egymással beszélgetve, hol a felhasználóhoz intézve szavaikat, mutatták be a termékeket – hangsúlyozva azok kiváló minőségét.
Az út során felfedezést tehettünk a termőföldeken, videofilmeket tekinthettünk meg a gyárról és a gyártósorról, valamint 3D-s animációk során tudhattunk meg többet a két főszereplőtől.
Kihasználva a technológiában rejlő lehetőséget, az alkalmazást in-store akció keretein belül használva, a márkának valóban sikerült elvarázsolnia jelenlegi és potenciális vásárlóit.