Egyszerre több helyszínen, bármikor megtekinthető exkluzív tartalom
Specialás motion capture ruhával a szereplő mozgása, majd arcának beszkennelésével a szájmozgás kialakítása, illetve az egész egy virtuális avatáron történő összedolgozása.
A facebook filter és az 8th Wall technológia használatához optimalizált mozgó modellek létrehozása és feltöltése.
A POS Services ügynökség a Pepsi számára egy a fiatalokat is megmozgató virtuális eseményt szeretett volna létrehozni, ami jól példázza az új szlogent „Többre szomjazol” és a megújult arculatot, így Magyarország egyik mai népszerű előadóját, Dzsúdlót kérték fel, a csak így elérhető exkluzív új számának bemutatására.
Budapesten, a Gellért téren egy hónapon keresztül egy virtuális minikoncertet tekinthettek meg a rajongók, ehhez csak a villamosmegállóban lévő plakát elé kellett állniuk, és bescannelni a plakáton levő QR kódot. Dzsúdló avatarja a plakát mögül előlépve a téren táncolva előadta a számot, színpadként használta a Gellért-teret, és egy új csomagolású virtuális Pepsisdobozt is letett elénk. A kevert valóság segítségével egy órássá nőtt előadó koncertezett a tér valós épületei között. A fő helyszín mellett országszerte több száz busz- és villamosmegálló plakáton is elérhetőek voltak mini dalbemutatók. A logika itt is ugyanaz volt, de itt az előadó csak egy helyben énekelt a plakát elé kilépve.
Mindehhez az énekest mozgását egy speciális motion capture ruhával bedigitalizáltuk, majd átdolgoztuk, megalkottuk Dzsúdló virtuális avatarját. A digitális másolatra ráhelyeztük a mozgást, a szájmozgást az énekhez igazítottuk, majd az egészet úgy optimalizáltuk, hogy egy mobil készüléken, felhő alapú stereamingen is minőségi kompromisszumok nélkül lehessen élvezni a előadást. A virtuális koncertekre több ezren látogattak el és nyitották meg telefonjukon a linket, ezzel a social media egy új felhasználását is megteremtve.
POS Services / Pepsi
2024. június
Meta Spark AR, 8th Wall
iOS, Android