+36 30 99 00 336

Budapest 1122, Krisztina körút 7.

office@arworks.hu

""

Feladatok

Koncepció alkotás

Bár csak magunknak csináltuk, azért készült egy koncepció

3D adattér létrehozása

A megjelenítés környezetéül szolgáló 3Dmodell elkészítése

Adatok integrálása

Három lehetséges adatmegjelenítési megoldás beépítése

Programozás

A HTC Vive-n futó alkalmazás megírása

VR Adatvizualizáció

Big Data VR vizualizáció

A Virtuális Valóság (VR) számos területen tényleges, valós hozzáadott értéket nyújthat felhasználójának. Ezek egyike a Big Data vizualizáció, ahol órási mennyiségű adatból nyert kimutatásokat kell emészthetően, feldolgozhatóan bemutatni. Ebben a VR sokat segíthet, hiszen van néhány erre őt kifejezetten alkalmassá tévő jellemzője – még a triviális 360 fokos látványon túl:

Külvilág kizárása
A VR szemüveg minden külső, általában zavaró ingert,figyelmet elterelő impulzust kizár, így sokkal könnyebb fókuszálni a tartalomra

Interaktivitás
A Vive szemüveg két külön kontrollere segítségével könnyen, gyorsan lehet akár nagyon bonyolult interakciókat is véghezvinni – legyen az az adatok kiválasztása, szűrése, paraméterezése, nagyítása vagy éppen mozgatása.

Animáció
Talán a legnagyobb potenciállal kecsegtető lehetőség, hogy álló, mozdulatlan adatok helyett a változást mozgásukkal, növekedésükkel illusztráló animált adatsorokat lehet használni – ezzel megkönnyítve például a trendek, minták felismerését.

3D-s megjelenítés
A VR sajátja a 3D, így a megjelenített tartalom nem csak egyszerűen körbeveszi a usert, hanem az bejárhatóvá válik -ezzel is segítve nagy mennyiségű információ megjelenítését.

Fenti előnyök persze csak akkor válnak igazán érthetővé, ha valaki személyesen próbálja ki az eszközt és benne a VR teret. Az alapkoncepció elkészülte után most keressük azt a partnert, ügyfelet, akivel közösen, immár valós adatokfolyamra tudjuk adaptálni megoldásunkat.

ÜGYFÉL

ARWorks

DÁTUM

2017 December

TECHNOLÓGIA

Virtuális Valóság

PLATFORM

Unity, Vive