The best way to predict the future is to invent it. (Alan Kay)
+36 30 99 00 336
office@arworks.hu
Budapest 1122, Krisztina körút 7.
Játssz a termékkel!
A Burger King rendezvényre készült VR headsetes, kézzel vezérelhető játék
Feladatok
JÁTÉKFEJLESZTÉS
Játéklogika kialakítása, pontszámítás, fizikai szimuláció
3D MODELLEZÉS
Város és játékelemek 3D modellezése
UX/UI
Statikus és dinamikus játékelemek, felhasználói vezérlés kialakítása
VR játékfejlesztés
Játssz a termékkel!
Sok esetben a megrendelők tartanak attól, hogy termékeiket vagy szolgáltatásaikat játékos formában is bemutassák. Pedig mi sem hozza közelebb az embereket egy márkához, minthogy a termékkel magával lépjenek interakcióba, és hosszú percekig csak azzal foglalkozzanak.
Szerencsére a Burger King esetében mind a célcsoport, mind a cég szinte megkövetelte a játékosságot, így könnyű volt a részükre egy egyedi megoldást kitalálni. A VR headsetre fejlesztett alkalmazás alapötlete viszonylag egyszerű volt: a feléd repülő népszerű Burger King ételeket kellett kézzel elkapni (Whopper, sajtburger, shake, sültkrumpli), miközben igyekeztél elhajolni a feléd röpülő gonosz bohóc elől, amely levont a pontjaidból. A VR élményt a játékosok egy széken ülve, a puszta kezükkel illetve a fejük elmozdításával irányították, ezért a működést néhány tutorial képernyőképpel el lehetett magyarázni, nem volt szükség további beavatkozásra a hostessek részéről.
A játék a tervezéssel együtt is alig 2 hónap alatt elkészült. Az alkalmazást Quest 2 eszközre fejlesztettük, mely könnyen elérhető és stabilan működik. Az azonosság miatt bármennyi headsetet lehet egyszerre alkalmazni, így az esemény is skálázható az igény függvényében. Jelen esetben 10 készüléken futott egyszerre a tartalom, és minden felhasználó a saját ritmusában játszott. A teljes fejlesztés házon belül zajlott: a grafika és a UI kialakítása, a Burger King város és a mozgó elemek 3D modellezése, játéklogika kialakítása, a programozás és a tesztelés is.
A rendezvény egy kifejezetten a tinédzsereket és szüleiket megcélzó hűségprogram záró eseménye volt, így célját tökéletesen elérte. Az emberek sorban álltak, hogy játszhassanak, és hogy a Burger King termékeivel foglalkozzanak.