+36 30 99 00 336

Budapest 1122, Krisztina körút 7.

office@arworks.hu

""
ar

Dakar rallye a West Endben

Az Art Group ügynökség megkeresésére készítettünk Augmented Reality (AR) alkalmazást a Szalay Dakar Team Opel Mokka promóciójához. A West Endben felépített standon az app segítségével az érdeklődők maguk is részesévé válhattak a versenynek: Az Opel Mokka versenyautót kellett egy sivatagos, sziklás terepen végigvezetniük – időre. A terep egy óriási, 4 méter hosszú designolt asztalon jelent meg az AR technológi segítségével – csakúgy mint az igazi versenyatóval minden porcikájában megegyező autó. A komolynak tűnő játék veszélyességét csökkentette, hogy az autók így csak virtuálisan kerültek az ideigelens sofőrök irányítása alá. Az 5 részre osztott 80×400 cm pályát közel sem olyan egyszerű teljesíteni, mint ahogy az elsőre tűnik, mivel a pályán elhelyezett virtuális növények, tereptárgyak nehezítik a részek teljesíthetőségét. A rajtdobogóról indulva, kikerülve az ütközővel ellátott nyomvonal körül elhelyezett gumiabroncsokat, máris a második részbe ugratunk be.

A második szakaszon a 3 dimenzióban-ben kiemelkedő domborzaton kell megküzdeni a továbbjutásért, ami lendület hiányában szinte lehetetlen küldetéss. Ezek után átkelünk a sebesség gyűjtésére szolgáló hídon, és máris a 4. szakaszon találjuk magunkat. A 4. szakasz jobb oldalon található ideális nyomvonala egy völgy formát jelenít meg 3D-ben, de nekivághatunk a gyorsabb bal oldalnak is, ahol egy nagy ugratást követően tudunk az utolsó etapra kerülni. Az utolsó mindent eldöntő 5. szakaszon nincs más dolgunk, mint pontosan beletalálni a célkapuba.
Az öt részből két rész teljes egészében virtuális, a megmaradt három részen a 2 dimenziós printelt asztallapon jelenik meg a pálya, az AR-ben csak virtuális tereptárgyakkal van kiegészítve.

A promóció ideje alatt minden nap nyertest hirdetnek, a két hét leteltével pedig a legjobb versenyző egy értékes külföldi utazásban részesül. Az eredmények automatikusan nyomon követhetők az Opel Magyarország Facebook oldalán.

Az iPad 3-ra készített alkalmazás nem publikus, a promócióra készült.

ÜGYFÉL

Art Group