+36 30 99 00 336

Budapest 1122, Krisztina körút 7.

office@arworks.hu

Feladatok

UX/UI

Egyszerűsített katonai dizájn

PROGRAMOZÁS

Kézremegésből adódó pontatlanság kiiktatása távcsőbe nézés alatt

KÜLSŐ HARDWARE

3D puska modell illesztése külső mesterlövész állványra

Távcső beállítás mesterlövészethez

Mesterlövész VR

A mesterlövész VR alkalmazásban egy Tikka T3X fegyverrel lehet lőni. Az alkalmazás lényeges pontja azonban nem a puskával való lövészet, hanem a céltávcső szálkeresztjének megfelelő beállítása.

Miért kell beállítani a szálkeresztet a távcsőben? Azért mert nagy távolságban, változó időjárási körülmények mellett a kilőtt tölténynek változhat a becsapódási pontja ahhoz képest, amit a lövész lát a céltávcsőben.

Az alkalmazásban nagy távolságra lehet lőni és a szélsebbesség és a szélirány lövésről lövésre változik, a lövésznek ehhez kell alkalmazkodnia.

Az alkalmazásba belépve a felhasználó egy lőtéren találja magát, előtte az asztalra lerakva a puska és ha belenéz a távcsőbe akkor látja a hozzá képest több százméterre lévő célt. A felhasználó az alábbi adatokat kapja meg lövés előtt: cél távolsága, szélirány, szélsebbesség és egy táblázat ahol rögtön látja a töltény ballisztikai adatait adott távolság és széladatok szerint.

A felhasználó feladata, hogy a táblázatból kiolvasva a megfelelő kattintási értéket állítsa be a távcső szálkeresztjén majd miután visszajelzést kapott, hogy jó értékeket állított be lőhet a puskával. Lövés után új célt kérhet a felhasználó, amikor is az előzőtől eltérő távolság és széladatokat kap meg. Az alkalmazásban 400 és 800 méter közötti távolságokra lehet lőni.

A mesterlövész VR alkalmazás a 2024-es Eurosatory konferencián került előszőr bemutatásra.

Az alkalmazás magyar, angol, francia és német nyelveken érhető el.

ÜGYFÉL

VIKI

DÁTUM

2024. június

TECHNOLÓGIA

Virtuális Valóság, Unity

PLATFORM

Meta Quest 3