Az Ursusnak, Románia legnagyobb hazai sörmárkájának készítettünk sok-sok részből álló alkalmazást, melyet a márka rebranding kampánya során használnak. Az app-ban a következő funkciók elérhetőek:
Medvekoccintás fotó: A márka logójában szereplő medvével koccinthatnak, sörözhetnek együtt a rajongók és oszthatják meg közös fotójukat
Medvesörnyitó: A palackra tartva a telefont, annak élőképén megjelenik az általunk tervezett 3 dimenziós, animált medve és megfordulva kinyitja palackot, melynek eredményeként párakorona jelenik meg feje felett.
Kocsmanavigátor: Az app megmutatja a környéken található kocsmák helyét és persze meg is mutatja az utat oda.
Facebook játék: A márka facebook oldalán feltűnő 3 kép egyikét mutatva az alkalmazásnak, a játékos egy kódot kap, melyet a Facebook oldalra visszaírva nyerhet.
Sörléghajó: A jópofa játékkal az élő kameraképen feltűnő, hőlégballonon függő söröspalackot kell bogáncsok, felhők és egyéb akadályok között a sörösrekesz fölé elnavigálni, majd ott abba beleejteni.
Sörinfo: A különböző Ursus sörök jellemzőit találhatják meg a márka rajongói.
Az alkalmazás segítségével egy sörözés során, az amúgy is kéznél lévő okostelefonon keresztül erősíti vásárlói loyalitását a SAB Miller tulajdonában álló márka.
Ursus