Kézilabdás VR játék a Veszprém játékosaival
Valami egészen újat kitalálva
Megőrjítve magunkat
A józan ész határain túl
Segítve az ügyfelet last minute eszközökkel
Milyen érzés a kedvenc csapatod kapujában állni, amikor kedvenc játékosaid dobnak kapura?
A Progressive BEX ügynökség keresett meg bennünket az ötlettel, hogyszeretnék, ha a Virtuális Valóság (VR) technológia segítségével a szurkolók is átélhetnék, milyen érzés amikor a Veszprém Aréna kapujában állnak és megpróbálják kivédeni egy-egy játékos lövéseit. A vállalkozó szellemű szurkolók egy VR szemüveget felvéve a Veszprém Aréna pályáján az egyik kapuja előtt találták magukat.
A Kezdő, Ifi vagy Profi szint kiválasztása után minden szinten 5 dobást kellett kivédenie a felhasználónak, majd továbbléphetett egy másik szintre. A dobásokat a Veszprém játékosai (pl: Lékai Máté, Blaz Blagotinsek, Marguc Gasper) hajtották végre, amit az ügynökség előre rögzített egy 360-os kamerával.
Számunkra a fő kihívást a védés interakció meghatározása jelentette. Amikor a virtuális térben a felhasználó a videó adott területéhez ért az adott pillanatban, amikor a labda ott elhaladt, akkor sikerült kivédenie a lövést. A sikeres védések számának növelése érdekében a virtuális térben jelölőket alkalmaztunk, melyek a nehézségi szinttől függően előre jelezték a labda várható érkezési helyét.
Az élményt a „Veszprém! Veszprém!” szurkolói skandálások és egyéb hangeffektek tették még hitelesebbé.
A játék kipróbálására a február 24-ei Telekom Veszprém – HC Meshkov Brest kézilabda Bajnokok Ligája mérkőzés előtt, a szünetben, illetve a meccs után nyílt lehetőség.
Progressive
2019. tavasz
360 video+3D
Unity, Vive